jag hatar att vara fattig...

Sitter i skolan nu och väntar på min sista lektion. Sen ska jag hem och mysa :) Men i morgon så är jag ledig, eller egentligen inte men har bara 1 lektion och det är svenska, men gjorde mitt tal idag så jag behöver inte gå i morgon. Skönt!
Jag har också super ångest angående pengar... Detta är vad som ska köpas de kommande studie bidragen:
* Gymkort ca 800:-
* Gå till frisören
* Köpa en ny väska
Detta betyder att utgångarna kommer att bli betydligt mindre :( Men jag överlever! Istället för att gå ut så kan jag spendera tiden med min älskling :)
Har shopping abstinsens också, behöver shoppa! Blir nog att få låna lite pengar av mamma eller pappa :P
Livet som fattig student är jobbigt! Men håller fortfarande tummarna för att jag får jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0