girls night!

Ska alldeles strax åka hem till Nastasia / Cissi. Det beror på om Nastasia kommit hem från stan än. Men kvällen ska i alla fall spenderas hemma hos henne (tror jag?). Aja vi kommer i alla fall börja kvällen med 2 flaskor vin, chips + dip! Härlig tjej kväll va ;)? Sen får vi se hur vi gör. Har hört tre alternativ:
1. Stanna kvar hos Nastasia
2. Gå ut på krogen (antagligen mp)
3. Gå på "fest"

Intervjun idag gick bra tyckte jag! Var ju så himla nervös innan, men när vi hälsade och började prata så lättade trycket lite :) Men är faktiskt nöjd över det jag sa. Men man kommer ju alltid på små saker så där i efter hand som man kunde sagt. Jag vill t.ex. lämna mitt arbetsintyg från mitt förra jobb som telefonförsäljare men det glömde jag. Så får åka och fixa det!
Håller verkligen tummarna nu för att jag får jobbet, jag skulle bli så himla glad! A dream come true! Skulle vara så häftigt, och det är ju inom det område som jag vill jobba med i mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0