börjar gymma nästa vecka!

Valde att ta en lugn dag hemma idag eftersom svenska talet gjorde jag igår så kändes lite onödigt att åka till skolan för bara psykologin som jag dessutom också gjorde igår :P
Så jag har spenderat hela morgonen / dagen åt att titta på OC. Så himla bra :) Sedan kan de ha hänt att jag har ätit lite choklad idag igen.. Ooops :P
Är riktigt taggad föresten för att börja gymma nästa vecka, ska bli riktigt najs! Har tänkt att träna 2 dagar i veckan, just nu så funderar jag på måndagar och onsdagar. Och jag ska skaffa gymkort på friskis! Min pojkvän gymmar där också och tydligen så är jakans friskis super litet? Så lär nog få åka till Kallhäll och gymma där istället. Det blir en omväg men who cares?
Aja måste städa mitt rum nu, annars kommer mamma döda mig om hon får reda på att jag ägnat min lediga dag åt att bara ligga i sängen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0