22 januari

Hade det jätte trevligt igår! Vi var som sagt hemma hos Nastasia / izahbella (de bor tsm nu) med Natta, Agnes och Cissi. Vi satt och drack vin, lyssnade på gamla fjortis låtar, åt chips & dip, spelade kortspel + yatzy och hade det skit mysigt! Kändes skönt att det blev en girls night och ingen utgång, hade verkligen ingen lust igår att gå ut.

Men ikväll så blir det inte till stan för några cider. Jag och mattias + 2 till ska in till stan och ta några cider och bara umgås. Riktigt kul! Sen blir det hem till mig för några fler cider + film :)
Är lite trött fortfarande så hade tänkt att ta mig en liten power nap :) Skriver innan jag åker, promise ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0