17 januari

Jaha, nu är det måndag då och en ny vecka. Men vad ska man hitta på? Har faktiskt inga planer fören i helgen. Har egentligen ingenting vettigt att skriva. Så ni som hade hoppats på att läsa något intressant behöver inte läsa vidare xD
Har blivit nörd av ännu ett Facebook spel... suck. Fast det är kul. Och detta nya beroende framkallande spel heter CityVille. ( jag sa ju att du inte skulle fortsätta läsa :P)

Kommer förhoppningsvis få tillbaka mitt nya nummer till nästa vecka *hoppas hoppas*. Vet inte ens vad jag har för nummer just nu, har inte tagit reda på det. Tog bara ett sim kort och stoppade in det i min mobil :P
.
Jaja, detta var ju ett väldigt onödigt inlägg! Men det kallas tidsfördriv eftersom jag just nu sitter i skolan och väntar på lektion...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0