Min helg!

Nu har jag inte skrivit på så där länge igen... sorry men ni får leva med att jag inte uppdaterar bloggen varje dag :P skriver när jag har tid och något att skriva om. Känns lite onödigt att 5 dagar i veckan när jag jobbar månadg-fredag skriva "idag har jag jobbat" och sen inget mer. Ni förstår hur jag menar?
Mwn hade tänkt att berätta lite om min helg!

I fredag så var det julfest med jobbet! Det var spännande. INGEN visste var vi skulle någonstans. Det var bussar som hämtade upp oss utanför jobbet och sen åkte iväg med oss. Kul ju! Så det blev en kul suprise! Vi hamnade till sist på Munchen Bryggeriet där det bjöds på lite alkhol samt julbord. Sedan så var det även lite uppträdanden osv från scenen, riktigt skoj. Efter ca 2 timmar så blev det dags för den riktiga festen då dansgolvet satte igång. Jag och Moa stannade där till typ 11 tiden, därefter så drog vi oss vidar ein till stan :)
Vi hamnade på 360, faktiskt riktigt kul :) Kan rekommendera det för de som vill ha lite variation i musiken. Fanns hårdrock på ena dansgolvet, gamla goda hits på det andra och sen ny musik på sista. Dock stannade vi inte så länge men ändå :)

Efter fredag kommer lördag. Då var jag faktiskt inte sliten och bakis utan pigg och glad. Men igår så var jag med min pojkvän samt tittade på hocket som stolta AIK vann såklart :) Man kan ju inte säga att det gick lika bra för djurgården! haha stackars pojkvännen, han var lite ledsen och fällde en tår eller två. Hade en helt okej kväll förutom att pojkvännen och pappa tittade på El Clasico så somnade i soffan :P


Moa och jag på julfesten!


På 360! Like old times ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0