Min fredagkväll!

Fredag kväll och jag är hemma hos papsen tillsammans med pojkvännen och tittar på tv :) En myskväll helt enkelt! Sitter och fördriver tiden för att klockan ska bli halv tolv då Sverige matchen börjar! Vi ska nog se en film innan.

I morgon är det nyår! Ska bli riktigt kul, är taggad :) Men berättar mer om nyår i morgon!
Ska berätta en "rolig" grej. Var på Åhlens i Vällingby idag och skulle fråga en dam som jobbade där en sak.
Jag: Har ni dom här strumpbyxorna i storlek 36?"
Damen som jobbade där säger: " jag vet inte, men skulle rekommendera att du tar storlek 38-40 eftersom du inte är så jätte smal...". Vad trevligt personal dom har där! Kul med självförtroende så här innan nyår :)

Vi hörs mer i morgon, då ska jag lägga upp allt som hänt under året! Bilder och annat skoj :)



God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0