Mellandagsrea!

Var igår på mellandagsrean med mamma, syrran och Mattias! Vi åkte i Kista och var där när dom öppnade så man hinner få alla fina saker ;) Vi shoppade i flera timmar! Vi var där strax innan 10 och sen åkte vi hem vid halv tre. Och en del saker fick man med sig hem också :)
Ska på torsdag efter jobbet åka och titta lite mer och se om det finns något kvar tänkte jag :P
Men här kommer i alla fall det jag lyckades få med mig hem igår:


Örhängen, ganska basic men snygga från BikBok!


Underkläder och en mascara!
BH - H&M
Trosor - NewYorker
Mascara - KICKS



3 st enkla bas linnen - Gina Tricot


En topp / tröja - GinaTricot (det enda jag köpte som inte var på Rea)
Halsduk - SALT



Kofta - H&M


Whitney Port blus - BIKBOK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0