julklappar panik....

Okej, jag börjar få lite panik! Är jag den enda som inte köpt en enda julklapp än? I guess so... ush känner mig så stressad. Ska i morgon åka och köpa en julklapp till mig själv som jag hittat på rea (a). Nämligen ett par stövlar, med en lagom hög klack. Sedan ska jag nog köpa julklappar till dom minsta systrarna på Toys r us eller BR :) Älskar att gå omkring i barnaffärer och kolla på leksaker, haha! Men det finns så himla mycket skoj och leksaker till barn :P Så det är morgondagens höjdpunkt.
Sen får jag köpa resten av julklapparna under veckan eller nästa helg :P
Sen måste jag bara fråga er en till sak. Är jag den enda eller är det jätte svårt att köpa julklappar till killar? Min pappa är alltid lika tråkig och säger att han vill ha strumpr, styvpappa är också jätte svårt (tar hjälp av mamma) och sen pojkvännen är ju också jätte svårt. Man vill ju ge pojkvännen något fint och personligt! Ush vad jobbigt :P Får se vad det blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0