God jul!

Äntligen är det julafton och jag har nu fått min julkänsla! När jag satte mig med familjen i morse och åt julfrukost med julknäcke, julskinka, te och gröt samtidigt som julskivan spelades i bakgrunden så kom känslan tillbaka. Härligt :) Nu ska vi snart gå ut på en snabb promenad för att få lite luft och sedan blir det dags att förbereda jullunchen. Vi har sedan 3 år tillbaka valt att ha jullunch istället för julmiddag. Anledningen till det var för att mina föräldrar aldrig kunde se Kalle Anka för de var tvungen att förbereda middagen. Men nu sitter hela familjen och tittar, eller ja tittar gör det väll inte, mina föräldrar brukar somna i soffan... Men men!
Hörs senare under dagen och god jul på er!!


Min typiska julfrukost! ♥


Fina Julgranen med alla paket!


En stor julpuss från mig! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0