Bilder från dagen!

Nu börjar julafton lida mot sitt slut... lite tråkigt faktiskt. Men känner mig ganska trött och slut i kroppen efter denna långa dag. Allt som allt så är jag super nöjd med dagen! Maten var (som vanligt) sjukt god, sedan blev det Kalle Anka, tomten kom, vi öppnade julklapparna, fikade och sen dansade vi runt i huset. Jätte skoj! Julen är en högtid som alltig betytt mycket för mig och handlar mycket om traditioner. Jag vill att ALLT ska vara precis som jag var liten, samma julpynt, samma julskiva från 1993 osv. Jag är lite knäpp men julen är mysig och ska handla om familjen.
Därav går jag bland annat inte ut på julafton. Förlåt, jag vet att jag har vänner som går ut ikväll, men seriöst? Man går inte ut på julafton helt enkelt, jag tycker att det är lite desperat/alkis och ensamt. Jaja that's my oppinion.
  
Tänkte avsluta dagen med att lägga upp några bilder från dagen / kvällen. (Laddade ner en jätte bra app för inte så länge sen så man kan ha jätte fina effekter på bilderna, dock laddade jag ner den försent).
Visar mina julklappar i morgon! God natt och hoppas att ni har haft en underbar jul ♥




Jag med mamma och alla systrarna på promenad!



Isabelle var inte blyg med att öppna dörren för jultomten :)


Jultomten delar ut paket


Vackra granen igen!


Efterrätt - vaniljglass med hallon och maräng


Dags för sängen! Har hoppat i mina mysiga sockor som jag bland annat fick i julklapp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0