Äntligen lite julkänsla!

Så mysigt med snö! Har inte alls haft samma julkänsla som jag brukar ha vid den här tiden då det inte varit någon snö... men nu så händer det lite. Hoppas bara det är snö på julafton *peppar peppar*. Dock var slasket inte alls lika mysigt när jag övningskörde tidigare idag och skulle parkera och gå in på ICA, hade en simbassäng i mina skor. Brukar övningsköra i mina tygskor då det är dom jag är van att köra med, kanske måste ändra på det!

Sitter just nu i alla fall och skriver upp mig och Nastasia på några listor inför kvällen! Vi ska in till stan i alla fall men vet inte vart. Vi känner att vi vill pröva ett nytt ställe som vi inte varit på. Vi får se hur det går :) Hör av mig senare! Puss ♥




Fint! Vet dock inte varför bilden är lite lila i mitten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0