studentlägenhet?

Så där! Nu har jag äntligen lite tid över så slänger in ett inlägg. Jag och mamma ska snart sätta oss och söka in till olika skolor, läskigt! Mitt första val kommer vara en skola i Norrtälje som jag ska söka till som Internationell resekonsult. Skulle vara så oerhört kul om jag kom in :)! Får se om jag kommer att skaffa en studentlägenhet, men känner verkligen inget sug på att ta lån det första jag gör "/ Men det blir en lång resväg i sånna fall, 1 och en halv timme. Men får se hur jag gör, vet ju inte ens om jag kommer in :P

Var som sagt hos frisören igår, första gången för mig faktiskt! Och är riktigt nöjd med resultatet. Men visar det i morgon, mitt hår är skitigt och är uppsatt i en toffs. Men det jag gjorde var att jag klippte håret ungefär 1 dm, samt klippte upp det för att det ska se fräschare ut + att jag slingade mitt hår, slingade blonda slingor. Så nu ser mitt hår jätte bra och friskt ut! Frisören var också jätte duktig, ska nog gå till henne innan studenten då jag ska fixa mitt hår igen!


1300:- gick allting på, ush så dyrt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0