Sjuk?!?!

Ush, idag mår jag inte alls bra. Vaknade redan halv 6 i morse av att jag hade så j*vla ont i huvudet och jag mådde riktigt illa... satt inne i badrummet i 20 min och bara väntade på att det skulle komma... var helt säker på att det var magsjuka. Men som tur var så kom det ingenting. Men jag gick inte på första lektionen utan valde att somna om och vila ett par timmar till, för var tvungen att gå till skolan ändå för att göra en redovisning. När jag vaknade så mådde jag lite bättre fast magen är fortfarande lite konstig... Så himla typiskt! Så funderar starkt på att ta en dag hemma från skolan i morgon för att bli bättre, vill ju verkligen inte missa Cypern för jag är sjuk "/
Ska sätta mig och göra de sista lilla ändringarna i engelska uppsatsen och skicka in mina ansökningar till yrkes högskolan! Spännande!
Hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0