new sunglasses!

Duktig jag varit som hållit det jag har lovat och skrivit när jag kommit hem ;) Sitter just nu och kollar runt på internet/städar lite. Ska alldeles strax gå och tvätta av sminket, borsta tänderna osv. The usual stuff you know!
Innan Cypern mötet igår så hade jag och mamma massa tid på oss att gå omkring i haninge centrum då mamma bland annat bjöd mig på lunch :) men så hittade jag även ett till par solglasögon! Så nu har jag två par, och de är i olika former (de jag köpte igår är mer oval formade medan de jag köpte för någon vecka sedan är mer åt det rektangla/fyrkantiga hållet) Så nu jag har lite att välja på i sommar/Napa ;)
Det är inga Ray Bans precis, men jag gillar dom! Dom gick på hela 95 svenska riksdaler på Ur&Penn! Vilken lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0