mitt hår!

Kom ju på att jag inte riktigt visat hur mitt hår blev efter frisören förra helgen! Så nu innan jag ska gå och lägga mig så tänkte jag lägga upp två bilder, dock är de tagna i min cam men tycker att man ser relativt bra ändå!
Jag klippte håret ca 1 dm och klippte även upp det!



Slingade också håret och tycker man ser det som mest högst upp vid hårbotten att det är ljusare, annars tycker jag det inte är någon större skillnad på färgen! Sedan ser man tydligt på den här bilden (i alla fall jag) att mitt hår är kortare och fått mer "lugg" om ni förstår :)
Haha vad läskig jag ser ut utan ögon, näsa och mun på bilden :P Men gjorde en konstig min och orkade inte ta fler bilder så fick bli såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0