En BRA dag!

Idag är en riktigt bra dag för mig! Jag gjorde spanska provet igår och fick G på den!! Fick VG på muntliga nationella i Svenska!! Och skriftliga delen är nu också avklarad! Och så är det lov :) FAN VAD SKÖNT! Nu väntar en veckas lov, dock kommer jag behöver plugga en hel dag, men vad är det av en veckas lov? Sen när skolan är tillbaka på tisdagen den 26e så är det bara tre skoldagar kvar sen Cypern! Shit vad lycklig jag är. Sen att vädret är super härligt idag är också ett stort plus i kanten. Satt med Moa i solen i säkert 2 timmar och bara snacka gamla minnen från de galna tiderna, haha så mycket minnen!
Ska packa kläder till papsen nu så vi hörs sen :)

You just gotta love the weather!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0