Criminal Minds - den bästa kriminal serien

Var nyss ute och gick en promenad med Cecilia innan hon skulle till sin pojkvän, jag och hennes pojkvän bor ganska nära varandra så det är ju perfekt! Var länge sen jag träffade henne så det var kul att catcha up lite ;)
Har nu myst ner mig i sängen där ett flertal Criminal Minds avsnitt finns redo + mina Brago kex som fortfarande finns kvar här hos papsen!
Som ni märker så är jag inte hos mattias, men ska dit i morgon kväll. Hihi mamma var så gullig och fixade en stor Ica kasse med en massa mat hemifrån som jag ska ta med i morgon :) (jag assisterade självklart, annars så skulle hon ju slänga ner massa konstiga saker!)


God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0