7 april

Sitter i skolan just nu och övar inför muntliga nationella provet som är klockan 1. Ush så nervös jag är! Men hoppas att det kommer gå bra. Hungrig är jag också... och trött... har faktiskt varit ovanligt trött hela veckan, så ska bli skönt med en lugn och skön helg som kommer att spenderas med Mattias :) Ser verkligen fram emot det!

Hade Cypern möte igår med hela klassen + föräldrarna, riktigt kul! Det är ju bara 3 veckor kvar nu tills vi åker, helt galet :D Vi fick hem biljetterna också, så har bett mamma att vakta dom med sitt liv! Ska börja skriva pack lista nästa vecka och köpa min nya bikini i morgon ;) Den är riktigt snygg!
Ska gå och äta lunch nu så vi hörs troligen när jag kommer hem! (men eftersom ni säkert läst min blogg ett tag så vet ni att det kanske inte kommer att hända :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0