4 april

Nu har jag varit så duktig och inte skrivit på länge! Tänk om alla vore lika duktiga som mig? Nä men har som vanligt varit väldigt trött under helgen och haft fullt upp. I fredags så var det ju filmkväll hos Cissi, i lördags så var det bowling med familjen + mattias och i söndags så var det slapp dag. Men nu är det måndag så nu kör vi! Två bilder från i lördags :)


Bowling! Så otroligt länge sen, var faktiskt duktig! Var bara 1 poäng ifrån Mattias!


Fina flickor dricker drinkar! Haha nej men jag personligen ÄLSKAR drinkar! Om jag har en hundring på krogen, då köper jag en drink istället för 2 cider eller öl. Öl är det sista som jag prioriterar, 1 öl kan jag dricka på en kväll sen är det stopp, snuskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0