otrohet

Ni som läser bloggar vet ju säkert om att bloggaren Paow har varit otrogen mot Hugo med Nemo från kungarna av Tylösand. Men det är inte dom jag vill prata om, utan otrohet.
Jag förstår verkligen inte hur man klarar av att vara med sin pojkvän utan att berätta att man varit otrogen, att låtsas som ingenting. Och att man ens kan vara otrogen? För mig är otrohet helt otänkbart. Jag har i ett tidigare förhållande blivit "utsatt" för otrohet, och det är det värsta som finns. Man börjar tänka på vad man har gjort för fel. Vad man har gjort för att han väljer någon annan istället för mig. Men det var länge sedan detta hände. Men det är något som har följt efter mig ganska länge, den där oron att något ska hända. Jag litade på mitt ex men det hände ändå, och jag litar på Mattias till 100%. Men oron kommer alltid finnas där.
Jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna vara otrogen, jag älskar Mattias över hela mitt hjärta. Fan vad jag älskar honom! Han är det bästa som har hänt mig, och jag skulle ALDRIG kunna vara otrogen mot honom. Inte en chans!
7 månader ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0