My presents!

Lovade ju att visa vad jag fått i present! Så börjar med att visa vad jag fick av mina kompisar i lördags!


Blommor av Sara och Moa!
Massa olika tvålar och badgrejer av Jonathan!
Presentkort på H&M av Cissi, Sanna och Alona!
501 cocktailrecept bok av Johanna, Jenny och Johanna!
3 par snygga trosor av Sara!
örhängen, toffsar + haha en privat grej av Emelie, Natta, Nastasia och Anna!
Sedan fick jag en Baileys av Moa också, men den tog slut ganska snabbt den kvällen så den finns inte med på bilden :P

Av släkten + familjen:

Fick en massa fina blommor!
Presentkort på Glitter av Evelyn!
Pengar av min morfar!
2 halsband + örhängen av min syster!
Fick klänningen från i lördags av familjen!
Sedan fick man en HÄRLIG summa resepengar på kontot av familjen och släktingar! Så en galen resa ser jag fram emot i sommar ;)


TACK SÅ JÄTTE MYCKET ALLA SLÄKTINGAR, FAMILJEN, POJKVÄNNEN OCH MINA VÄNNER FÖR ALLA FINA PRESENTER OCH FÖR DEN HÄR HELGEN ! ♥


Kommentarer
Postat av: faster Sari

du fick inget present Glitter kort av oss... Moster kanske?? Pengar till resa...

2010-10-26 @ 12:46:11
Postat av: Nathalie

juste! Blandade ihop vad man fick av vilka. Jag visste att jag fick resepengar av er men hade fått för mig att presentkortet också var från er xD Virrig... jag är ju trots allt 18...

2010-10-26 @ 16:51:25
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0