musik

Har lunch rast och sitter och dunkar en massa musik i skolans högtalare ;) Ja dom är bra och har bas! Så just nu spelas en ny låt som min kära pojke visade mig, SHM - Miami 2 Ibiza. Jag har sådan tur att jag har en pojkvän med så bra musiksmak!!!

Sitter med mina kära vänner Sara och Moa! Sara håller på att pose - ar (?) för hon ska göra en fin profilbild till facebook och Moa skriver i sin blogg :D! Äntligen har hon tagit tag i det där igen, se till att skriva i den annars blir jag arg! ;)


Men har alldeles strax engelska lektion och sen slutar jag. Men måste dock åka in till stan för att möta upp mina kusiner som kommer från Nyköping och besöker oss i storstaden över helgen! Sedan blir det direkt att sola med Nastasia och Emelie.
Vi kan höras lite senare när jag är hemma eller något sådant ♥
Blev uppsatt idag för hann inte fixa mig i morse sen gårdagens smink, cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0