gjort illa ryggen!

Sorry för jag inte skrev någonting igår men min data var urladdad och jag har inte riktigt förstått hur man mobil bloggar och lägger upp bilder xD Men hade en mysig kväll igår :) Vi tittade på IDOL och sen tittade vi på filmen "Kidhulthood", den var faktiskt bra tyckte jag men gillade inte slutet!

Nu sitter jag i min säng, dunkar hög musik och har SJUKT ont i ryggen! Jag tvättade ur bubbelpoolen och sen när jag var klar hade jag världens rygg ont! Så nu vet jag vad Mattias ska få ge mig ikväll, en härlig ryggmassage ;)
Kör på uppsatt idag också, och örhängen! Fast är nickel allergiker så gör jätte ont i örsnibbarna för de här är oäkta :( Men det finns ju inga snygga ganska stora örhängen som är äkta... Så vill man vara fin får man lida pin! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0