6 oktober

jag vet, nu har bloggen varit så här jätte tråkig idag igen. Men har prov i morgon och så hade jag en stor inlämnings uppgift tills idag så har därför behövt plugga en massa. Men i morgon så har jag inget plugg och kan då skriva lite mer och lite roligare än... ja att jag har pluggat? Haha.
Men har haft lite tid idag i alla fall till att titta på Grey's Anatomy (så bra!) och prata lite med Nastasia och Natta. Vi flyttar tjejmyset i morgon tills på fredag istället. Härligt! Då har jag och Nastasia även bokat in solning och sen blir det tjejmiddag hos mig, film och lite sangria :) Ser redan fram emot helgen!
Men måste verkligen sova nu om jag ska komma upp i morgon! Men hoppas ni har haft en betydligt intressantare dag än jag haft. God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0