21 oktober - 3 dagar kvar

Kollat på Criminal Minds och borstat tänderna. Nu ligger jag bara och väntar på att min käääära make ska ringa mig. Sedan blir det att sova! Tänkt ju somna till ett Gossip Girl avsnitt men det har inte kommit ut än :O!

 

Men var som sagt och handlade en massa idag, ICA vagnen blev ganska full... konstigt nog? Men kul var det, älskar att handla xD Men har beställt en choklad tårta av mamma som jag vill ha på Söndag! Apropå ingenting :P

 

Men vad ska man göra i morgon då? Jag har planerat in solning med Nastasia och Cissi men vet inte om jag hinner! Måste städa hela huset i morgon och sen kanske jag ska hem till Mattias i morgon kväll... Hmm. Men slutar ju ioförsej (ingen aning om hur det stavas) halv 2 så borde ju hinna? Äh, det lär vi märka i morgon.

God natt på er alla goa och glada ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0