vuxen poäng!

Bussen kom aldrig i morse, så fick springa från Söderhöjden till stationen. Något som jag helst inte gör om en gång till, fan vad jobbigt... Sen väl i skolan så har man inga lektioner på hela dagen. Jahapp, tänker man ju då.
Men då gjorde jag något som jag försökt göra länge, jag sökte en massa jobb idag! Jag skrev ut 10 st CVn, åkte till stan och lämnade in alla :) Vuxen cred för mig! Men inte nog med det, igår tog jag ett till steg i vuxen livet. Jag ställde mig i bostads kö! SPÄNNANDE!

Men vad ska jag göra efter studenten. Om jag vill plugga vidare så måste jag ansöka nu! Men jag vet inte riktigt, känner att jag vill göra någonting annat. Funderar på att gå en 2 veckors utbildning på Gran Canaria där jag sedan blir garanterad ett jobb inom turism den kommande säsongen? Men sen så har jag också planer på att åka till Nya Zeeland om 1 år och jobba där, har redan boende klart. Eller så jobbar jag som en galning här i Sverige och sparar ihop en massa pengar så jag kan åka iväg och resa och kanske väljer att stanna utomlands och jobba där? Eller så åker jag till Jonathan i Thailand efter studenten och bosätter mig med honom i hans lägenhet och jobbar där? Eller kanske Au Pair?
Ne jag har absolut ingen aning, ,men de här är några av de funderingar som jag har. Men tror faktiskt att plugga vidare direkt är något som kan strykas från min lista.
Jag har så mycket saker som jag vill göra i mitt liv, och jag vill verkligen uppfylla så många som möjligt! Jag vill inte titta tillbaka på mitt liv och ångra att jag inte hann med vissa saker. Nu när jag är ung så vill jag leva mitt liv, uppfylla mina drömmar och ha kul! När jag blir äldre och skaffar barn, då kan jag börja ett "Svensson" liv och jobba på kontor eller whatever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0