världens vackraste djur

Jag har en dröm som jag vill göra och kommer att göra någon gång i mitt liv! Och det är att få klappa en delfin, den absolut största drömmen är ju att få bada med delfiner! Får ta och åka utomlands för där kan man ju bada med dom, i Sverige på kolmården så får man ju "bara" klappa dom. Men fatta hur häftigt det skulle vara? Delfiner är ju utan tvekan det vackraste djuret på jorden.
När jag bodde hos Mattias i veckan så tittade vi på SVT på ett program om delfin slakten i Japan. Fy fan! Jag började små gråta i soffan, alltså det var verklige slakt! Ush. Men den var väldigt intressant! Så de som klarar av att se sådant, se den.
Så jävla söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0