ute kväll!

Hemma nu efter en trevlig kväll på MP! Leo från Paradise hotel var där och var också DJ! Blev en del dans i början av kvällen men sen när Cissi dragit och Sannas kompis kom så ville inte Sanna dansa med mig längre... :( Vad är det med folk och att inte vilja dansa på krogen??! TRÅKIGT! Så ringde pappa så kom han och hämta mig, min egna taxi känns det som ibland ♥
Skulle ju varit med Mattias ikv men det blir i morgon istället, mys :) Vi hörs när jag vaknat, måste ta något att äta!
Var White Night på MP ikväll så körde på vita jeans och vit skjorta!
(men jag var kanske 1 bland 30 som hade vitt på sig, tråkiga människor :P)
Kanske låter som jag klagar men det gör jag inte egentligen, det var mer positivt än det var negativt ikväll (lyckades få till mig mojito shots till extra pris ;) love being me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0