torsdag

Torsdag idag, det innebär att i morgon är det fredag! Då blir det IDOL och sen en massa mys med älsklingen! Har ju inte träffat honom sen förra torsdagen :( Idag är en riktig sakna Mattias dag... ush, gillar inte att han pluggar så mycket, men självklart förstår jag att han måste. Men det är jobbigt.

Men vad ska man göra ikväll då? Skrev ju min lilla planering att jag skulle rensa garderoben, det tror jag nog är smart! Men vill också köpa nya kläder :P Men det kan jag ju inte göra fören i december, för det här studiebidraget som kommer om 2 veckor, de ska man ju köpa julklappar för! Älskar att köpa julklappar, då märker man verkligen att julen är på väg ♥
Var ju så länge sen jag lekte med camen och länge sen ni fick en bild på mig i bloggen ;)
(and yes, i still look amazing! hihihoho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0