på onsdag blir jag nyttig!

I know, min blogg suger just nu. Men har inget sug att skriva för tillfället :P Men skriver nu bara för sakens skull.

Bestämde mig för en grej idag också, från och med på onsdag så ska jag börja bli mer hälsosammare. Inte för att jag känner mig tjock eller så men känner att jag VILL börja träna igen, jag har sedan jag varit liten varit en liten idrottstjej. Så ska börja simma funderar jag på, börja med 1 gång i veckan (inte i någon förening, simma självmant). Sen om jag får jobb så blir det gymkort! Jag ska även börja äta nyttigare, haha små äter ju all the time! Så på onsdag kör vi, ska tvinga mamma att åka och handla med mig så det blir nyttigare mat för min del! Onsdag - hej då godsaker och fettiga saker ;)
Men nu:
Ska jag läsa lite i min svenska bok..! Som ni ser så har jag fina naglar nu också! Satt och gjorde dom under kvällen :)
* Börjar 12 i morgon så ska ta en skööön sovmorgon!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0