ni måste läsa!

Ska nog gå och lägga mig nu tror jag. Har precis pratat klart med Mattias, samma gamla vanliga rutin på kvällarna :) Men måst gå och tvätta av mig sminket också, är jag den enda som tycker det är jätte jobbigt? Jag hatar att sova med smink och när man väl tvättat bort det så är det så härligt! Men själva resan till badrummet och skvätta en massa vatten i ansiktet, det är den biten som är de jobbiga. Men jag måste.


I morgon så är det onsdag, det innebär utvecklings samtal först och sen köpa vinter skor! Awsome ;) Gick ju i mina gympa skor idag... ingenting jag rekommenderar! Så i morgon får det bli mina gamla UGGS (som egentligen inte heller är så himla bra) eller ett par klackskor. Hmm, blir nog UGGSen, känner inte för att ha klackar i morgon.
Nog pratat om allmänt tråkiga och ointressanta saker som ni egentligen inte bryr er om. Så nu säger jag stopp här. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0