min förra lärare är med i reklam film - är jag kändis nu?

Jag och Mattias satt och tittade på tv igår kväll innan vi gick och la oss, och så kommer de vanliga Viking Line reklamerna som man sett typ 100 gånger där de står och dansar i köpcentrum och allt möjligt. Men märkte en grej i den här reklamen:



Jag tittade som vanligt på reklamen när jag bara skriker ut till mattias "det där var min gamla spanska lärare!". Han tror ju of course inte på mig, typiskt killar ;) Så jag springer iväg till sovrummet och in på youtube. Jo visst var det han! Min gamla spanska lärare jag hade i högstadiet, Marcel. Han har beige jacka och kommer i början gående till höger och pratar i telefon (alltså inte gubben med muschen och kepsen), sen ser man honom lite smått i i vissa delar av reklamen. Haha detta var ju skit kul ju!
(Hoppas ni förstår ironin med rubriken!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0