lördag 6 november

Haha jag vet, jag har varit SÄMST på att blogga under veckan, men jag har faktiskt haft lov och fått spendera en massa tid med min älskling :)
Men igår så blev det krogen! Först förkrök på Nivå och sen skulle vi ju till nype för vi hade god tid på oss osv. Men vi hittade inte dit xD haha, så när vi väl var där så var det HUR lång kö som helst så vi sket i det. Så istället hamnade vi på Harry B James (som är en rock krog), och det var väll helt okej :P Men det är ju inte min typ av musik. Så jag åkte därifrån vid 2, sen när jag kom hem så somnade jag som en stock!
Är just nu hemma hos pappa och vi ligger i soffan och ska alldeles strax titta på Number 23.
Ha en bra lördag kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0