back to Kallhäll

Ska strax tillbaka till kallhäll och handla lite sen blir det PH, sen dags att fixa maten! Sover hos Mattias ikväll igen men i morgon så kommer jag sova hemma :) För i morgon så ska jag och Nastasia till Kista där jag ska shoppa lite! Blir det kanske en utgång i morgon? Det är ju lill-lördag och har ju fått en del inbjudningar på facebook och sms från The Bridge om i morgon.. Hmmm. Ja vi får se vad resten av kvällen kommer ta vägen.
Men vad händer i resten av veckan?

Onsdag: Kista med Nastasia + sen kanske utgång?
Torsdag: hem till älsklingen igen & vara hemmafru ;)
Fredag: utgång! Nype!
Lördag: bakis dag, mys med mattias
Söndag: inga planer!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-11-02 @ 17:54:34
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :P

2010-11-02 @ 18:41:21
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0