23 november

även fast jag har haft bloggtorka så har jag bannemig inte haft kamera torka xD haha, har suttit och lekt med min fina lilla cam :)
Måste bara säga: SHIT VILKET VÄDER!!! Det är skillnad på att snö en massa och blåsa! När det blåser och är storm, det gillar vi inte.. Så ska bara ligga i sängen ikväll och dricka massa te, super mysigt.
Jag tänker inte göra en veckans planering för det händer inte så mycket i veckan. Istället kan vi köra en helgens planering, för det är lite roligare ;)
Fredag: Jenny blir finally 18år (tur att jag inte är den enda som fyller år sent) så det blir mysig middag med förkrök och sen ska vi ut på krogen och röjja!! Har hört rykten om att vi ska till Johannas kära (ne juste, underbara) bar! Hon jobbar ju där, så ska nog se till att busa lite med henne ;)
Lördag: först så blir det plugg på dagen, men sen på kvällen kommer Mattias över :) Så jag har laddat ner filmer så blir en riktigt filmkväll. Och han ska på fredag göra sin tenta så vi kan äntligen ligga och sova/mysa hela morgonen. Som jag har längtat? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0