Freedom!

Nu är allt skolarbete klart! MVG uppgiften i turism = check! Journalistikartiklarna = check! Härligt härligt. Nu kan jag se fram emot nästan 3 månaders frihet utan skola och läxor. Nu ska jag njuta ordentligt av sommaren och ha trevligt med mina vänner och min pojkvän :) 
Gick riktigt bra på jobbintervjun idag men har bestämt mig för att inte sommarjobba där i sommar. Skulle lätt gjort det om jag hade fått jobba 2 veckor som jag gjorde förra sommaren men nu har dom höjt veckorna som man minst ska jobba till 4 veckor... och jag känner inte för att jobba 1 månad av sommaren, så får bli att leta vidare eller leva fattigt under sommaren. Fast det är ju riktigt skönt att man får tillbaka skatten från min lön från förra sommaren innan midsommar så minst 1000:- kommer rullande in på kortet, perfekt och lagom till midsommar då jag ska till Norrtälje! 
Men nu ska jag kolla film och sova! 
Äntligen klar med allt - tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0