Skvallerblogg om Viksjö

nu när jag sitter här och läser skvallerbloggar så kommer jag ihåg att för ca 2 år sedan så fanns det en skvallerblogg om viksjö! HAHA älskade den bloggen :D Visst så stod det elaka saker om mina dåvarande närmaste vänner men det var kul att läsa skvaller om andra som skämt ut sig på fyllan, blivit gravida, haft sex med ett x antal killar på en kväll och en massa annat. Men den bloggen stängdes ner efter ett tag. Någon polisanmälde den som skrev bloggen. Fanns också en massa rykten om vem det var som skrev bloggen men än idag så har jag ingen aning. 
Skulle vara kul att få tillbaka en sån blogg igen, bara för skoj skull. Fast kanske inte SÅ elak som den förra! Men när man var ung så tyckte man allt var kul vem det än var det handlade om och hur taskigt det än var... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0