skolan börjar i morrn - ångest

sorry för skit dålig uppdatering men har helt enkelt inte haft tid eller ork att göra det dom senaste dagarna. Har haft skit kul nu i helgen har varit ute både fredag och lördag! Förstår inte hur jag orkat. Kanske beror det på att skolan börjar i morrn så man vill ta vara på tiden och ha skit kul när man kan!? 
Men det här är sista helgen på ett tag som jag ska vara ute och festa för ska nu även sluta feströka. Det känns som om mitt liv kommer bli astråkigt eftersom festa är det jag gör liksom på helgerna???? Aja men några helger utan fester kan jag klara mig på, har ju sen hela livet på mig. Ska festa varje helg tills jag blir typp 80! Hahah not :P Men bilder från helgen kommer senare! 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0