Ska kanske börja gymma nästa vecka!

följde med Cissi baby till tandläkaren idag, fikade och kolla gym lite snabbt :) Stackarn som ska opereras!!! Och jag har nu hittat ett gym som jag ska börja på! (tror jag) Kommer troligen börja på SATS i Jakan. Skulle först börjat på Fokus med Moa men det är i Västerhaninge. Visst är det nära och bra efter skolan men om jag vill träna på lov och helger så känns det inte så kul att åka i 1 timme för att komma till gymmet...så nu riktar jag in mig på SATS med Cissi istället :) Men vi får se!
Denna dag var skit jobbig för mitt röksug men klarade det :) Good girl ;) Men nu ska jag sätta mig och rå plugga så jag kan få sova. Är verkligen jätte trött. Kan bero på att jag gick upp halv 6 i morse!? 
håret uppsatt! Kanske ska pröva det under vardagen och inte bara hemma? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0