sjuk idag...

vaknade i morse av världens jobbigaste halsont... hatar att ha ont i halsen det är typ det värsta jag vet. Men nu känns det lite bättre så hoppas jag kan gå till skolan i morrn. Har under dagen bara suttit vid datan och läst ur svenska boken "Hungespelen" som ska vara utläst i morrn. Den är faktiskt riktigt bra när man kommer in i den. 

Jag tror jag börjar få resfeber.. har drömt hela natten om utlandsresor med vännerna och Thailand!! Vill åka nu. Ska ju förhoppningsvis åka utomlands i sommar med några kompisar, får se vilka som man åker med! :) Vi har tittat mycket på Rhodos, Grekland och det här hotellet har vi fastnat för. Det är perfekt till både bad och centrum ;) 
Gud så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0