nu ska jag sova till snarkningar@syster...

nu är det äntligen dags för mig att sova! Och transformers filmen var jätte bra också! Rekommenderas. Jag är den enda här hemma som är vaken och syrran ligger och snarkar bredvid mig, så sött! Fast det är läskigt att dela rum med henne... hon kan börja prata i sömnen och sätta sig upp helt från ingenstans och då sk*ter man ju nästan på sg :O!! Sen så gnisslar hon tänder... uuuuh! Det ljudet -.-
Men nog om lite hemlisar om min systers sovmetoder eller vad man säger. Jag tror inte jag gör något annat att sova i sömnen om man säger så. Har aldrig hört någon säga något :P Någon enstaka gång har jag pratat i sömnen men inget mer. Härligt! Så nu behöver ni killar inte vara rädda längre, kom fram bara! HAHAHA! 
God natt alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0