min kropp renas från gifter jag utsatt mig själv för..

ah visst låter det hemskt!!! Men jag har inte haft ork att varken blogga eller göra någonting... Har inte rökt på 3 dagar och nu är det faktiskt på tiden att jag slutar. Vill ju inte missa utomlandsresan!!! :D 
Jag har ju inte tidigare skrivit om hur det är att sluta röka så kanske ska göra det? Så ni som inte röker fattar att ni inte ska börja! 
Det är alltid den 3e dagen som är värst för det är då kroppen har slut på gift/nikotin. Jag har svettats hela dagen och även fast jag duschade igår innan jag gick och lade mig så har jag svettats och mitt hår har varit fettigt... Har även gott omkring och småätit hela dagen för att stoppa suget. Det har varit ganska lätt dom här 3 dagarna då jag inte träffat någon och bara varit hemma. Men i morrn så blir det svårt. Men jag ska ta med mig mina nikotin plåster mamam köpte till mig för länge sedan utifall att jag känner att jag behöver det. Men nu är det slut på rökandet, nu ska jag bli nyttig. Sluta röka och träna! Men festandet kommer fortfarande vara kvar :) 
God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

ett tips från mig, är när jag slutade röka, så hjälpte det med att jogga och ta en cigg efter du joggat så ser du att du kommer inte alls röka något utav den cigaretten.. smakar skit! och är bara äckligt, gör dt några gånger sen skippa ciggen, allt handlar om psyket, vill du sluta så ställ in dig 100% på det! så är det ingenfara

2010-01-22 @ 17:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0