inte min kväll...

ush har haft en riktigt dåligt eftermiddag... har spenderat kvällen gråtandes! Jag fattar egentligen inte varför men ibland kan jag få såna dagar när jag inte gråtit på riktigt länge! 
Jag skulle skaffat gymkort idag men min elaka far ville inte följa med till SATS (jag som inte är 18 måste ha förälder med mig), började gråta över det här. Och så började jag gråta över personliga andra grejer också. Haha så har värsta påsarna nu under ögonen och illröd... ser ut som jag knarkat!! Kanske jag har gjort det :O ??? HAHA neeej! Men sitter och lyssnar på musik nu och lugnar ner mig och ska snart ta en lååång dusch också. Sen klockan 21 så börja ju CSI :) Wohoooo 
jag fastnar inte på bild just nu men tydligen mina boobiees ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0