idag är det min dag!

är verkligen jätte jätte trött för man inte fått sova någonting inatt och sen så var jag tvungen att åka hem till Moa från handen för att hämta mina jäkla saker och sen åka hem igen. Moa hade sagt att vi skulle sova hemma hos henne så då tänkte jag att jag kunde lämna sakerna där men så blev det ju då inte. så det blev jag arg för. Så har varit välidgt irriterad på det mesta hela dagen... ush! 
Men för att låta lite positiv så har vi köpt ett hemmabiosystem med 46tums lcd tv och bluray! Nu jävlar ska jag börja med skräckfilms kvällar igen :) Visar bild i morrn på hur allt ser ut. Är man bättre så har man råd med sånt här! HAHA ironi?
Så nu ska jag lägga mig och titta på L.A Gigolo, äta chips med dip och dricka en massa cola. Orkar inte bry mig om någon annan än mig idag, men alla har sånna dagar (?). BYE 
god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0