filmmys i morgon med Cissi

nu är jag här igen och jag har haft skittråkigt och inte gjort ett piss på hela dagen. Men sånna dagar har man ibland.. 
men i morrn så ska vi inte slappa och inte göra någonting. I morrn på dagen så vet jag inte riktigt vad som händer. Pappa har ju börjat jobba igen så är ensam hemma då ;) Men ska sen hem till mamma så ska jag och Cissi se skräckfilmer hemma hos mamma med vårat nya HEMMABIOSYSTEM!!!!!! Jag kommer DÖ xD Och har laddat ner Paranormal Activity som vi ska se (även fast Cissi dog efter hon såg filmen så ska hon dö igen för min skull, AW) 
Ligger fortfarande iaf och tittar på Bad Girls Club men ska efter det här avsnittet byta till "Flickan som lekte med elden" och sen är det dags för mig att sova :) 
älsklingen som aldrig sviker genom alla glada och tuffa stunder - NUTELLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0