äntligen färdig!

nu har jag pluggat klart + haft lite girl talk med min mami. Älskar verkligen min mamma och vi kan prata med varandra om ALLT! Och då menar jag verkligen allt från strumpor till personliga saker och snuskigheter som man kan komma in på ;) Haha xD Känns så härligt verkligen att ha någon som min mamma. Tycker det är lite tråkigt att inte alla har samma kontakt med sina mammor som jag... Love my mami :)
Ska hoppa in i en dusch lite snabbt och sen ska jag gosa ner mig i sängen bredvid mamma och mysa/snacka och äta mackor. 
I morrn blir en lång dag i skolan då jag ska vara där fram till klockan 18 (ska stå på öppet hus och sälja fika) ;) 
Men nu ska jag kila, kyssar till er ♥

haha jag måste sluta med dessa egopics xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0