Varmt och skont!

Sitter har pa ett internet cafe! Har det riktigt bra har i Thailand, och vadret kan man definitivt inte klaga pa tillskillnad fran er i Sverige! HAHA skadeglad? Of course! Vi har melland 35 till 40 graders varme har och njuter av livet. Var igar och snorklade pa phiphi slands och sen akte vi till bamboo islands (dar dom spelade in The Beach)! Och jonte du som sa att det inte var vart att lagga pengarna pa det, SO WRONG! Det var helt fantastiskt och riktigt vackert!
Pa torsdag ska vi snorkla igen pa Phukets finaste omraden! Snorkling ar riktigt kul vill jag bara papeka och sa otroligt haftigt! Rekomenderar det verkligen.
Gar inte att ladda upp bilder pa dom har datorerna, vi satt forut pa hotellets datorer. Sa bilder kommer antingen senare eller nar jag kommer hem helt enkelt!
Men den 3e kommer jag hem till Sverige igen och da far jag traffa alla mina sotnosar som jag saknar sa mycket!!
Puss puss bitches!
P.S I'm a brownie :)!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Äsch, de e inte du som betalar ju :P jag var där när de var en armé av turister :P I can't wait for my candy :D



Vill bara påpeka natha, åker dagen innan du kmr hem <3 ^^

2010-02-26 @ 18:15:14
URL: http://whatsthatsound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0