Mot Arlanda!

Hello bitches and lovers! Ska nu åka iväg till Arlanda och sitta på ett flyg till Thailand i 12 timmar... men det är värt det! Har precis packat klart det sista och väskan är stängd. Klockan 15.00 går mitt plan, läskigt. Är ju lite flygrädd... men det går nog bra:) Ha förberett mig väldigt bra på den lååånga resan till värmen. 
Men ni får ha det så bra här i kalla Sverige så ses vi när jag kommer hem igen ;)!
Kanske mobilbloggar när jag sitter på Arlanda men vi får se, annars hörs vi nästa gång när jag är i Thailand :D! 
Ska försöka blogga när jag är där nere om jag får tid över! 
Kommer sakna alla mina älsklingar här hemma! ♥
Pussar och kramar från eran Nathalie! 
And off we go!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Jag var den första du skrev till när du landade i phuket! Woop woop!

2010-02-18 @ 01:51:08
URL: http://whatsthatsound.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha japp :D!

2010-02-18 @ 16:51:48
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0