stress i morgon!

Har mycket att göra i morgon! Ska först iväg med Yassen dit vi ska vara på kvällen och hämta lite dricka som vi ska ha som förkrök hemma hos mig. Sen hem till Yassen och hämte grejer, sen hem til mig igen och städa rummet, sen måste jag duscha, raka benen, sminka mig, fixa håret (som jag fortfarande inte vet hur jag ska ha det, lär väl säkert bli plattat som vanligt), fixa kläder, äta nyårs middag med familjen, förkröka med Yassen och Hellen och sen ska vi träffa min pojkvän och alla hans kompisar. Så kommer bli en stressig dag! Men men, det kommer nog gå bra. Har riktigt bra feelings inför i morgon :)
Nej F*CK, har glömt sola... gå upp extra tidigt i morgon och sola innan vi åker till stan? Hmm..  To be continued...
Haha bild från förra nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0